Gwiezdne Wojny na dotykowym ekranie Ultra HD [wideo]

Dotykowe Star Wars

Oto do czego może służyć duży panel dotykowy o rozdzielczości wyższej niż Full HD. Wcale nie do filmów, projektowania mebli czy samochodów. Do grania! Na przykład w coś, ze świata Star Wars.

Program który widać na powyższym zdjęciu i filmach załączonych niżej, to „Fleet Commander” stworzony przez Arthura Nishimoto z uczelni Electronic Visualization Laboratory. Autor chciał pokazać, jak skomplikowany świat strategii czasu rzeczywistego można przenieść z tradycyjnego ekranu, klawiatury i myszki, do świata dotykowych paneli HD. Trzeba przyznać, że wyszło mu to znakomicie. Dawno nie widziałem tak ciekawej gry w świecie Gwiezdnych Wojen George’a Lucasa.

System został zaprojektowany z myślą o 52-calowym panelu dotykowym LCD Full HD, ale w tym wydaniu jest przedstawiony na interaktywnej, elektronicznej ścianie o długości ponad 6 metrów. Obraz ma rozdzielczość 8160 x 2304 pikseli.

W wersji na ekranie ustawionym poziomo wygląda równie ciekawie. Takie coś mogłoby się znakomicie sprawdzić na elektronicznym stole Microsoft Surface.

Więcej informacji o twórcy znajdziecie na jego stronie.

Opublikowany przez Szymon Adamus

Szymon Adamus, fan wszystkiego co HD, SD i OK. Widzi martwe piksele i ma cztery pary rąk. W każdej z nich trrzyma pilota.