Test działu pomocy w muve.pl [wideo]

Osoby śledzące mnie na Facebooku wiedzą, że miałem dzisiaj problemy z kodem na grę do Steam kupionym w sklepie muve.pl. Przy okazji zrobiłem więc test ich działu pomocy. Jak szybko byli w stanie mi pomóc?

Kupiony klucz na grę Dishonored był wykorzystany. Pierwsze co zrobiłem, to napisałem do działu pomocy i dałem mu trochę czasu. Później sięgnąłem po telefon… I dokładnie w tym momencie przyszedł pierwszy mail :)

Oto jak to wyglądało w praktyce.

Ogólne wyniki:

  • 13:17 – kupiłem klucz
  • 13:20 – próbowałem go aktywować i okazało się, że jest zużyty
  • 13:32 – napisałem do działu pomocy
  • 15:00 – dostałem odpowiedź, a po podesłaniu dowodu wady (w postaci zrzutu z ekranu) nowy klucz. Niestety okazało się, że ten też nie działa :)
  • 15:30 – po powtórzeniu procedury (zrzut z ekranu) dostałem trzeci kod – ten już działał

Tak więc dział pomocy muve.pl potrzebował dwie godziny i 13 minut (wliczając w to czas jaki ja potrzebowałem na zrobienie zrzutów ekranu, odpowiedzenie itp.) na rozwiązanie problemu.

Nieźle.

Opublikowany przez Szymon Adamus

Szymon Adamus, fan wszystkiego co HD, SD i OK. Widzi martwe piksele i ma cztery pary rąk. W każdej z nich trrzyma pilota.