Jak najlepiej wypromować grę i telewizor Smart TV? Nakręcić dziennikarzy i blogerów, by z własnej nieprzymuszonej woli biegali po Londynie z ptakami w rękach.
Gra Angry Birds firmy Rovio jest dostępna na telewizorach Samsunga. Steruje się nią gestami, bez konieczności używania pada, myszki czy telefonu. Nie jest to najwygodniejszy sposób na obcowanie z tym tytułem, ale za to znakomita metoda prezentowania funkcji Smart TV, które inaczej trzeba by pokazywać w nudnym menu.
Obydwie firmy się z tego cieszą niezmiernie. Dla Rovio to kolejny bastion do zdobycia, a dla Samsunga interesujący dodatek, którego nie ma jeszcze konkurencja. Na imprezie w Londynie, o której Wam już wspominałem, ja i inni dziennikarze z Europy gramy więc sporo machając przed telewizorem rękoma.
Trening jest bardzo ważny, bo organizatorzy chcą promować swoje produkty aktywnie. Wczoraj był dzień przygotowawczy, a na dzisiaj jest zaplanowana gra terenowa. Telewizory Samsunga poukrywano w kilkunastu miejscach w Londynie. Musimy tam jechać, zagrać jak najlepiej i zdobyć jak najwięcej punktów dla Polskiej drużyny. Gracze z Niemiec, Włoch, Wielkiej Brytanii, Czech i innych krajów muszą zrobić to samo.
Fajny pomysł. Może z tego wyjść namiastka „Amazing Race”… tylko z ludźmi biegającymi po mieście z pluszowymi ptakami w rękach :)
Dla odprężenia mogliśmy też zobaczyć stadion Chelsea. Fajny, chociaż trochę mały.
Na szczęście ten wyjazd, to nie tylko zabawa. Telewizory Samsunga z funkcjami ruchowymi już znałem i o nich mówiłem, więc tu nie ma zbyt wiele do dodania. Wbudowana kamera to fany dodatek, ale wymaga jeszcze wiele pracy, by działała sprawniej.
Miałem jednak okazję porozmawiać z Harrim Koponenem, COO firmy Rovio. Jeśli ktokolwiek wie cokolwiek o tworzeniu gier mobilnych, to właśnie ten człowiek. Na dniach podrzucę Wam ciekawy materiał z tej rozmowy.