Skąpiec.pl przygotował raport dotyczący polskiego rynku telewizorów. To 32 strony analiz zainteresowań Polaków, porad i wypowiedzi ekspertów. Lektura ciekawa, nawet jeśli ktoś uważa, że to jedna wielka reklama Skąpca. Polecam ją z pobudek czysto egoistycznych – twórcy raportu nazwali mnie w nim ekspertem ;)
Ostatni w tym roku raport specjalny Skąpiec.pl powstał w oparciu o analizę ruchu niemal 7 milionów internautów, którzy w okresie od 1 stycznia do 30 listopada 2011 roku odwiedzili w serwisie kategorie poświęcone telewizorom (LCD, LED, plazmowym i 3D). W raporcie, poza analizą preferencji zakupowych użytkowników porównywarki cen, znalazł się również poradnik zakupowy oraz dział „Trendy 2012”, w którym dziennikarze serwisów branżowych oraz blogerzy (to ja – przyp. Szymon ;) zafascynowani nowymi technologiami przedstawiają swoje prognozy na kolejny rok
– czytamy w informacji prasowej dotyczącej raportu.
Możecie go znaleźć w sieci pod tym adresem.
Szczególną uwagę zwracam nie tylko na atrakcyjną panią na pierwszej stronie, ale także przede wszystkim zakładkę „Okiem ekspertów: trendy 2012”. Szczególnie stronę 28, na której lansuję się bezwstydnie pisząc straszne głupoty ;)