W lipcu zeszłego roku pisałem, że Sony dodaje do funkcji swoich internetowych telewizorów, widget z treściami 3D. Po kilku miesiącach producent chwali się popularnością tego kanału, który wygenerował już 10 milionów odsłon treści.
Sony 3D Experence to oczywiście odpowiedź na nowinki 3D dodane przez Samsunga. U koreańskiego producenta nazywa się to Explore 3D i jest dostępny również w Polsce. Odpowiedź Sony była dość silna. Na starcie w usłudze można było obejrzeć na przykład:
- relacje z Wimbledon 2011,
- zwiastun filmu „Zielony szerszeń” i „Monster House”,
- trójwymiarowe teledyski,
- zwiastuny gier dla PlayStation 3.
Teraz, po około 6 miesiącach działania, Japończycy chwalą się, że na całym świecie treści z widgetu 3D Experience oglądano już 10 milionów razy. Obecnie w usłudze jest dostępne około 4100 filmów.
Niestety nie mam jak teraz sprawdzić tej liczby w przypadku polskich odbiorców. Jeśli macie telewizor Sony z funkcją internetową, to dajcie znać ile treści 3D jest w polskim widgecie.