Sony Bravia

Jak nie trzęsienie ziemi i fala tsunami, to włamania do sieci PlayStation Network i nieustająca walka z piratami. Sony dostało w tym roku ostro w skórę. Czas na  zmiany.

 

Firma Sony ma ugruntowaną pozycję na rynku RTV. Co nie znaczy, że Bravie sprzedają się dobrze. Wręcz przeciwnie. Japoński koncern nie miał w tym roku lekko. Widać to po założeniach finansowych dotyczących działu telewizorów. Do niedawna Sony przypuszczało, że zamknie rok z wynikiem 27 milionów. Teraz liczba ta spadła do 22 milionów. Czas na zmiany.

Rosnące ceny i ostra konkurencja w krajach rozwiniętych, sprawia że Sony będzie teraz starało się osiągnąć większy zysk przy mniejszej wielkości sprzedaży

– powiedział Masaru Kato z Sony.

W praktyce ma to w pierwszej kolejności oznaczać analizę obecnej sytuacji i sprawdzenie jak działa w firmie projektowanie, produkcja i sprzedaż. W świetle słabych wyników finansowych działu płaskich telewizorów, Sony bierze podobno pod uwagę nawet połączenie swoich sił z innym producentem. Szczegółów tutaj jednak póki co brak.