Pierwsza reklama polskiej, Naziemnej Telewizji Cyfrowej nie była zbyt konkretna. Drugi spot jest identyczny. Nawet dość interesujący, tylko mało informacyjny. Taka zresztą była koncepcja.
Kampania składa się z 9 spotów reklamowych. Ten poniżej jest drugim i podobno ulubionym niektórych twórców.
Pan Słodowy to jeden z moich ulubionych spotów z całej serii. Wzbudza sympatię i sentyment do młodzieńczych czasów majsterkowania. O procesie Cyfryzacji moglibyśmy mówić na tysiące sposobów, moim zdaniem wybraliśmy jednak optymalny – wskazujemy głównie o korzyści wynikające z nowej technologii i przy okazji zapewniamy widzom 30 sekund rozrywki – mówi Ireneusz Stankiewicz, partner zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej.
Młodszych czytelników uświadamiam, że spot naśladuje program „Zrób to sam”, który w latach 60. i 70-tych prowadził Adam Słodowy, major Wojska Polskiego i wielki zwolennik majsterkowania.
Autor prezentował w nim osobiście, jak z ogólnie dostępnych rzeczy (zużyty wkład do długopisu, blacha z puszki itp.) robić zabawki i przedmioty użytkowe. Program był nadawany przez 24 lata od 1959 do 1983, łącznie wyemitowano 505 odcinków
– czytamy na Wikipedii.
W spocie polskiego DVB-T występuję aktor i parodysta Wojciech Kalarus. Reżyseruje Michał Gazda.
Jeśli chcecie wiedzieć więcej na temat Naziemnej Telewizji Cyfrowej, to zapraszam do zbioru informacji na temat polskiego DVB-T.