Nigdy nie sądziłem, że będę Wam pokazywał unboxing produktów. Jednak w przypadku firmy Huawei mówią one wiele o aktualnych celach jakie chiński producent stawia sobie w Europie i Stanach Zjednoczonych. Poznajcie je w pełnej wiadomości.
Rozmawiałem ostatnio z Wang Yanmingiem, prezesem regionalnego działu Terminal Device, Huawei Consumer BG, i powiedział mi on wprost – chińskie produkty są postrzegane przez Europejczyków i Amerykanów jako te gorsze. Co producent może z tym zrobić? Zadbać o jakość wykonania i zapakować je w luksusowe pudełka.
Spójrzcie.
Komórka P8 i Huawei Watch kosztują w Polsce około 1700 zł, więc to nie jest niska półka. Pudełka to podkreślają. Szczególnie w przypadku smartwatcha, który od początku do końca został zaprojektowany jako urządzenie luksusowe. Pisałem o tym po konferencji prasowej producenta.
Jeśli chińskie firmy utrzymają taki kurs i nie zwolnią w kwestii rozwoju swoich urządzeń oraz ich designu (a niby czemu miałyby spowalniać?), to za kilka lat będziemy mieli powtórkę tego, co jakiś czas temu zrobił Samsung. Tym razem ostrą szarżę na nowe rynki przeprowadzą jednak Chińczycy. Widząc jak dobrze Huawei Watch wygląda na ręce i z jaką dbałością o szczegóły jest wykonana komórka Huawei P8, nie mam nic przeciwko temu.