Naziemna telewizja cyfrowa „lada dzień” zacznie obowiązywać w całej Polsce. Najwyższy czas, by o DVB-T dowiedzieli się wszyscy rodacy, nie tylko Ci, którzy śledzą nowinki. Rusza kampania reklamowa.
Jak informuje Ministerstwo Infrastruktury, głównym narzędziem komunikacji będą spoty telewizyjne. Wszystkie odwołują się do programów z lat od 60., 70. i 80. Główną rolę w reklamach zagrał aktor i parodysta Wojciech Kalarus, a reżyserował je Michał Gazda. Jako pierwszy pojawi się spot „W starym kinie”
– pisze o sprawie Press.pl pokazując również pierwszy spot z kampanii.
Za strategię reklamową i kreację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej. Projekt współtworzy Ministerstwo Infrastruktury i polscy nadawcy: TVP, Telewizja Polsat, TVN, Polskie Media i Telewizja Puls.
Reklamy będzie można obejrzeć w godzinach do 6 rano do 23 wieczorem na kanałach, które niedługo będzie można obejrzeć w jakości cyfrowej:
- TVP,
- Polsat,
- TV4,
- TVN,
- TV Puls.
Za pośrednictwem dziewięciu spotów reklamowych będziemy najpierw zachęcani do telewizji cyfrowej, a następnie informowani o terminach wyłączania nadajników analogowych. Pełna cyfryzacja, a więc przejście na naziemny, cyfrowy sygnał telewizyjny, zakończy się najpóźniej 31 lipca 2013 roku.
Źródło: Press