Wpis pochodzi z Multi-bloga.
Po co komukolwiek ekrany OLED w mikrofonie? W celach reklamowych. Zamiast naklejać na niego logotyp swojej stacji telewizyjnej czy portalu, lepiej wyświetlić go na ekranach. Dzięki temu będzie można zmieniać obrazy wedle życzenia (także na loga sponsorów), a sam sprzęt przyciągnie uwagę gości i rozmówców.
Widoczne na zdjęciu urządzenie produkuje amerykańska firma Recom. Mikrofon został „oklejony” 3 lub 4 ekranami OLED o przekątnych 2,8 cala i rozdzielczości 320 x 240 pikseli. Wielkość i rozdziałka szału nie robią, ale przecież nikt nie będzie na tym oglądał najnowszych odcinków ulubionego serialu. Chodzi tu o wykorzystanie praktyczne. A to musi być dość intuicyjne, bo producent chwali się, że jego sprzęt znajduje się już w rękach reporterów CBS, CNET, NBC, ABC, FOX, ESPN, CNN i Bloomberga.
Mikrofon posiada własny akumulator, który ma działać od 8 do 10 godzin na jednym ładowaniu.
Wpis pochodzi z Multi-bloga.