Ostatnio dużo piszę o Samsungu. Nie zawsze tylko pozytywnie, ale takie akcje jak dodanie widgetu Explore 3D do paneli w Polsce, wymuszają pochlebny ton. Wyniki sprzedaży też.
W oficjalnej informacji prasowej Samsunga znajdziemy oczywiście tylko pozytywne dane o sprzedaży produktów tego producenta na terenie USA. Ale oparte na danych z firmy badawczej NPD Group. Koreański producent jest najbardziej dumny z okresu od 22 maja, do 18 czerwca. To właśnie w nim, według badań, miał 61% udziału w amerykańskim rynku telewizorów 3D (zarówno plazm jak i LED LCD). Nie gorzej było w okresie od kwietnia do maja 2011 – 50%.
Producent nie byłby sobą gdyby nie utarł delikatnie nosa swojemu rodzimemu konkurentowi.
Od czasu premiery serii Cinema 3D, firma LG przekonuje nas, że konsumenci wybierają pasywne 3D. Samsung ma na ten temat inne zdanie.
Odbiorcy głosują portfelem i wybierają telewizory oferujące bardziej doskonałe 3D – powiedział John Revie z Home Entertainment, Samsung Electronics America. Telewizory Samsung 3D mogą dostarczyć 3D w Full HD, ale nie chodzi w nich tylko o trójwymiar. Prowadzimy też w kategorii dizajnu i funkcji internetowych dzięki naszej bardzo popularnej platformie Samsung Apps.
Rzeczywiście jest ona popularna. Już w zeszłym miesiącu twórcy usługi mogli świętować 5 milionów ściągnięć. Wynik będzie szedł w górę. Polsce usługi sieciowe Samsunga są lekko przycięte w stosunku do zachodu, ale Smart TV Koreańczyków i tak są jednymi z najbardziej internetowych paneli dostępnych obecnie na rynku.
W USA Samsung oferuje też aktualnie:
- dwie pary okularów 3D SSG-3100GB gratis do każdego modelu trójwymiarowego z roku 2011,
- wszystkie inne okulary 3D w cenie nie wyższej niż 49,99 dolarów.
W Polsce aż takiego szału przecen nie ma, ale jest taniej niż dotychczas. Okulary 3D tego producenta można dostać, w zależności od modelu, od 203, do 514 zł.
Źródło: Engadget