Na IFA 2011 widzieliśmy już puchar Euro 2012 na stoisku Sharpa. Teraz będzie można obejrzeć piłkę w ciężarówkach producenta.
Inicjatywa jest związana ze sponsorowaniem mistrzostw UEFA Euro 2012 jakiego podjął się japoński producent (Sharp rozdawał już bilety na Euro 2012). W tym konkretnym przypadku Sharp będzie badał emocje kołaczące się po głowach fanów piłki nożnej w trakcie oglądania meczu.
Badania biometryczne przeprowadzane będą w laboratoriach, których rolę spełnią specjalnie do tego celu przystosowane ciężarówki Sharp FanLabs truck. Ciężarówki te już w styczniu ruszą w trasę po wybranych miastach Europy, by w czerwcu dotrzeć
do fan zonów przyszłorocznych mistrzostw UEFA EURO 2012 TM w Polsce i na Ukrainie
– czytamy w informacji prasowej.
W ciężarówkach znajdzie się sprzęt do badania impulsów elektrycznych w mózgach kibiców, bicia serc i np. siły głosu podczas dopingu swoich ulubionych drużyn. Wszystko to oczywiście w czasie oglądania meczu na dużych panelach LCD producenta. Bądź co bądź jest to przecież akcja promocyjna sprzętu Sharpa :)
Pomysł nawet fajny. Oczywiście mówienie o tym jako o badaniu jest mocno przesadzone. To po prostu ciekawy sposób na wypromowanie marki Sharpa. Na końcu jakieś tam wyniki się pewnie pojawią, ale nie ma co liczyć na wielkie, naukowe odkrycia.
Tak czy inaczej brawa dla Sharpa za ciekawe wykorzystanie promocyjnych ciężarówek. Ostatnio wszędzie ich pełno (ot chociażby muzyczna ciężarówka Philipsa). W tym przypadku producent chociaż wymyślił coś nowego.