Na targach IFA 2011 Sharp pokazywał puchar Euro 2012. Teraz zachęca do kupna swoich telewizorów rozdając bilety. Niestety promocja nie jest idealna.
W skrócie wygląda to tak:
- w dniach 6 – 16 października 2011 trzeba kupić 60-calowy telewizor Sharp Aquos LED LC-60LE635E,
- wymyślić dialog między dwoma psami widocznymi na powyższym zdjęciu (do 255 znaków ze spacjami, musi zawierać słowa „Sharp” i „piłka”),
- wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie promocji podając dane, skan dowodu zakupu i powyższy dialog,
- liczyć na przychylne zdanie sędziów :)
W teorii jest nieźle. Szczególnie, że sam telewizor wydaje się dość atrakcyjny. Sharp Aquos LED LE635E to ten model za 6000 zł, o którym pisałem w połowie września.
Problemy są jednak dwa.
- Po pierwsze telewizor jest ciekawy i tani jak za taką wielkość, ale to nadal 6000 zł, a biletów do zgarnięcia jest tylko 100, więc nie ma się pewności, że się wygra.
- Po drugie organizator ma pełne prawo wyboru meczów, drużyn, sektorów miejsc itd. więc w zasadzie nie wiadomo co i jak będzie się oglądało.
Promocja jest fajnym dodatkiem, ale to jedna z tych ofert, które spodobają się osobom, które i tak zamierzały kupić ten telewizor. Nie sądzę, by ktoś decydował się na konkretny model panelu ze względu na szansę wygrania biletu na nieokreślony mecz.
Pełen regulamin promocji i listę sklepów biorących w nich udział znajdziecie w tym pliku .pdf.