Krzysztof, jeden ze stałych czytelników mojego bloga, poprosił mnie na Facebooku o przyjrzenie się kwestii problemów z HBO GO w telewizorach LG serii LA. Skontaktowałem się z producentem i mam konkretne wieści. Dobre wieści.
Temat, o którym dał mi znać Krzysztof był poruszany na forum HDTV.com.pl.
W tej aplikacji (GBO GO – przyp. Szymon) przynajmniej od blisko już miesiąca (ale możliwe, że dużo dłużej) nie działa (z małymi wyjątkami i to po pewnej kombinacji) opcja polskiej wersji językowej. W ustawieniach tego programu mam zaznaczony język polski i gdy uruchamia się dowolny film, to dźwięk automatycznie jest ustawiony na PL. Mimo to „leci” oryginalna ścieżka dźwiękowa
– pisał na wspomnianym forum WPPP.
Autor kontaktował się z HBO, które o problemie wiedziało i prosiło o cierpliwość.
Ja z kolei poinformowałem o kwestii polski oddział LG i poprosiłem o komentarz. Dostałem go dzisiaj i wygląda na to, że coś w tej kwestii się ruszy.
W najbliższą środę planowane jest wprowadzenie aktualizacji aplikacji HBO GO, która usuwa wspomniany problem z polską ścieżką dźwiękową
– poinformował mnie Marcin Kubiszak, HE Category Manager w polskim oddziale LG.
LG otrzymało tę informację od HBO, więc źródło jest pewne.
Jeśli wspomniany problem dotyczy Waszego sprzętu, to sprawdźcie jutro czy po aktualizacji usterka zniknie i dajcie znać.