LG 84LM9600

Jeśli używacie Smart TV LG i macie ostatnio problem z komunikatem o braku pamięci, to mam dla Was proste i szybkie rozwiązanie.

Kilku moich czytelników poprosiło mnie o wyjaśnienie powyższej kwestii.

Chcąc obejrzeć sobie filmiki na YouTube wyskakuje mi komunikat „brak pamięci”. Co mam z tym fantem zrobić?

– pytał Paweł, użytkownik modelu LG LM640S.

Inny czytelnik Obywatela HD, Marek, ma taki sam problem w LM670S. Komunikat wyskakuje w przeglądarce i sugeruje restart. Ten niestety nic nie daje. Podobnie jak restart całego telewizora do ustawień fabrycznych, który sugerowało biuro obsługi klientów.

Jeśli w swoim LG macie podobne problemy, to na szczęście rozwiązanie jest banalnie proste. Skontaktowałem się z polskim oddziałem producenta i reakcja była szybka.

LG Electronics przygotowało nowy soft do serii telewizorów z 2012r, który likwiduje problem braku pamięci. Aktualizacja softu na Smart TV jest już gotowa dla użytkowników

– poinformowało mnie LG.

Aktualizacja dotyczy modeli z serii:

  • LM8 i LM9,
  • LM62 i wszystkie LM7,
  • UHD – czyli 84LM960V.

W razie problemów z pamięcią zacznijcie więc od podłączenia telewizora do sieci i zaktualizowania oprogramowania.

W razie potrzeby numer telefonu do serwisu LG to – 801 54 54 54.

 

Zachęcam do odwiedzenia mojego Facebooka oraz subskrypcji mojego kanału na YouTube.

Ostatnio publikuję coraz więcej filmów, więc warto. Zapraszam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.