Jeśli używacie Smart TV LG i macie ostatnio problem z komunikatem o braku pamięci, to mam dla Was proste i szybkie rozwiązanie.
Kilku moich czytelników poprosiło mnie o wyjaśnienie powyższej kwestii.
Chcąc obejrzeć sobie filmiki na YouTube wyskakuje mi komunikat „brak pamięci”. Co mam z tym fantem zrobić?
– pytał Paweł, użytkownik modelu LG LM640S.
Inny czytelnik Obywatela HD, Marek, ma taki sam problem w LM670S. Komunikat wyskakuje w przeglądarce i sugeruje restart. Ten niestety nic nie daje. Podobnie jak restart całego telewizora do ustawień fabrycznych, który sugerowało biuro obsługi klientów.
Jeśli w swoim LG macie podobne problemy, to na szczęście rozwiązanie jest banalnie proste. Skontaktowałem się z polskim oddziałem producenta i reakcja była szybka.
LG Electronics przygotowało nowy soft do serii telewizorów z 2012r, który likwiduje problem braku pamięci. Aktualizacja softu na Smart TV jest już gotowa dla użytkowników
– poinformowało mnie LG.
Aktualizacja dotyczy modeli z serii:
- LM8 i LM9,
- LM62 i wszystkie LM7,
- UHD – czyli 84LM960V.
W razie problemów z pamięcią zacznijcie więc od podłączenia telewizora do sieci i zaktualizowania oprogramowania.
W razie potrzeby numer telefonu do serwisu LG to – 801 54 54 54.
Zachęcam do odwiedzenia mojego Facebooka oraz subskrypcji mojego kanału na YouTube.
Ostatnio publikuję coraz więcej filmów, więc warto. Zapraszam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.