Osoby śledzące mnie na Facebooku wiedzą, że miałem dzisiaj problemy z kodem na grę do Steam kupionym w sklepie muve.pl. Przy okazji zrobiłem więc test ich działu pomocy. Jak szybko byli w stanie mi pomóc?
Kupiony klucz na grę Dishonored był wykorzystany. Pierwsze co zrobiłem, to napisałem do działu pomocy i dałem mu trochę czasu. Później sięgnąłem po telefon… I dokładnie w tym momencie przyszedł pierwszy mail :)
Oto jak to wyglądało w praktyce.
Ogólne wyniki:
- 13:17 – kupiłem klucz
- 13:20 – próbowałem go aktywować i okazało się, że jest zużyty
- 13:32 – napisałem do działu pomocy
- 15:00 – dostałem odpowiedź, a po podesłaniu dowodu wady (w postaci zrzutu z ekranu) nowy klucz. Niestety okazało się, że ten też nie działa :)
- 15:30 – po powtórzeniu procedury (zrzut z ekranu) dostałem trzeci kod – ten już działał
Tak więc dział pomocy muve.pl potrzebował dwie godziny i 13 minut (wliczając w to czas jaki ja potrzebowałem na zrobienie zrzutów ekranu, odpowiedzenie itp.) na rozwiązanie problemu.
Nieźle.